luni, 4 iunie 2012

time off

sursa foto
Mi-a picat cum nu se poate mai bine această zi liberă. Deși de obicei lucrez în weekenduri, am reușit să tai contactele cu lumea exterioară și să mă bucur de liniște în aceste trei zile de libertate deplină. Nu am plecat nicăieri. Doar am vegetat. 

Simt tot mai des nevoia de astfel de momente prelungite de liniște, mai ales când ceva mă dă peste cap. 

Săptămâna trecută am făcut un drum dus-întors până și de la Timișoara. Nu am mers de plăcere, ci cu treabă. După mulți kilometri, multă căldură, multe așteptări și o veste destul de proastă, m-am întors acasă mai obosită ca oricând. Mi-am lăsat bagajele baltă, am făcut un duș lung și fierbinte, am băut un ceai, am păpat fără chef și am adormit cu o durere oribilă de cap. M-am zbuciumat toată noaptea și parcă n-am găsit somnul odihnitor pe care mi-l doream din tot sufletul. Așa că am decis să mă închid pe perioada acestei minivacanțe. 

Prin urmare, vineri dimineața, după ce mi-am dres cu greu durerea de cap, mi-am făcut cumpărăturile pentru weekendul prelungit, am făcut curat, am pus toate lucrurile cât de cât în ordine, pe scurt, m-am pregătit să mă îmbăt cu familie și liniște. N-am plecat nicăieri, n-am gătit prea mult, n-am făcut cine știe ce. Am văzut niște filme, printre care și unul rusesc, am ronțăit niște biscuiți absolut superbi, am petrecut câteva ore bune citind alături de soțul adâncit în Castelul lui Kafka și de ceașca fierbinte de espresso....

Voi cum ați petrecut?

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu