luni, 22 octombrie 2012

remediu pentru răceală şi gripă



Acum ceva vreme am găsit pe pagina de facebook a magazinului Compania ceaiului o reţetă foarte interesantă de remediu pentru răceală şi gripă. Eu am încercat-o şi mi s-a părut surprinzătoare. Mă aşteptam ca licoare binefăcătoare să fie rea la gust, amară, dureros de băut, dar nu, n-a fost deloc aşa. Chiar e bunicică. Relaxantă, plăcută. Să nu mai spun că face şi mult bine. 

Aveţi nevoie de:

- o linguriţă de orez cu bob lung (eu am folosit orez brun nedecorticat pe care l-am dat prin răşniţă ca să pot, ulterior, să-l fierb mai uşor)
- o linguriţă de ceai verde (folosiţi un ceai verde de calitate, nu din cel la pliculeţ)
- 2-3 felii de ghimbir 
- puţină apă rece

Puneţi toate ingredientele într-un mojar până când se transformă într-o pastă. Puneţi un litru de apă la fiert în care adăugaţi pasta rezultată din ingredintele de mai sus. Lăsaţi să fiarbă 2 minute. 

Sănătate!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu