joi, 13 decembrie 2012

life update

sursa foto

N-am mai dat pe aici de mai bine de o săptămână, cred. Of, tare ocupată am mai fost. M-a apucat zugrăvitul bucătăriei pe timp de iarnă. Ce ziceţi de nebunia asta? Eu una mă abţin. Sau mai degrabă vă sfătuiesc să nu faceţi aşa ceva înainte de sărbători, ci mai bine pe timp de vară, când e cald şi bine afară. Din păcate, la mine era mare nevoie de un zugrăvit aşa că nu prea am avut de ales. Mi-am permis câteva zile libere şi am scrâşnit din dinţi şi din pereţi ca să rezulte ceva decent şi mai ales, curat. În weekend am fost întreruptă de vizita unui prieten şi aşa, una peste alta, zugrăvitul meu s-a prelungit pe aproapte o săptămână. Am şmotruit să-mi ajungă pe un an de zile, aşa că amu mă pot înţoli cum se cuvine de sărbătoare. 

Moş Nicolae a trecut tare repede peste mine şi peste casa mea neîmpodobită şi pătată de vopsea. Noroc cu mama care a pregătit un mic festin şi ne-a permis înşiruirea încălţărilor curate la ea în antreu. Moşul a fost tare generos şi m-a ajutat să trec peste acest moment în linişte şi mai ales înconjurată de familie. M-a cadorisit cu multe bunătăţi dulci şi cu multe surprize la care visam de ceva vreme. Din păcate, în bucătăria mea aflată sub asediu, n-am reuşit decât să-i încropesc Moşului o porţie aromată de turtă dulce (am povestit despre această reţetă aici). Nu uitaţi să pregătiţi câţiva biscuiţi şi pentru Moş Crăciun, iar pentru Rudolf vreun morcov că tare or fi obosiţi...

Am reuşit să-mi schiţez postările ce vor urma şi sper să le şi termin la timp. Am cam rămas în urmă şi cu lucrul pentru că m-am întins prea mult cu zugrăvitul şi curăţatul de după. Of, tot e bine că între timp a nins ca în poveşti, ne-am "înnămeţit" cu totul aici, la munte, dar parcă mă simt mai protejată de cele rele atunci când totul e alb şi îngheţat în jurul meu. Ce să mai zic? Miroase a sărbătoare. Deşi am ieşit să cumpăr ba o pensulă, ba nişte glet, ba nişte chit, m-am bucurat de fiecare dată de atmosfera de basm şi de munţii acoperiţi cu vată de zahăr... Visez din suflet la nişte sărbători liniştite, calde, fără gânduri negre...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu