vineri, 25 ianuarie 2013

ce punem pe piele



Vă spuneam acum ceva vreme că odată ce veţi încerca un stil de viaţă cât mai natural, veţi renunţa încet şi sigur şi la cosmeticele nesănătoase. 

Pe vremuri foloseam şi eu ce era în trend, demachiante, creme, măşti care mai de care, de toate felurile, culorile şi mirosurile, văzute prin reclame, auzite de pe la prietene, admirate prin vitrine pompoase şi testate apoi pe biata mea piele. Miroseau frumos, costau mult şi rămâneam mereu cu o dorinţă asiduă de a cumpăra mai mult, mai des, mai costisitor. Din fericire, nu prea am făcut alergii, dar m-am dezobişnuit să mai cumpăr produse ale căror ingrediente depăşeşc nivelul meu de pricepere. Probabil că dacă aş fi studiat chimia, asta m-ar fi ajutat să aleg un anume produs în cunoştinţă de cauză. 

cosmetice naturale
Odată ce m-am decis că şi pielea mea poate suferi din pricina unor astfel de produse şi deci ar fi cazul să aleg cosmetice cu formule cât mai simple şi mai naturale, am crezut sincer că voi plăti mai mult pentru cuvântul "bio aşezat la loc de cinste pe etichete, dar n-a fost aşa. Am cercetat atent, am testat în timp şi am găsit în cele din urmă o gamă de produse de bună calitate, fără parabeni, fără ingrediente necunoscute mie, simple şi ieftine. Mi-am cumpărat de la un magazin naturist un demachiant, o mască şi o cremă de faţă, toate cu aprox. 24 lei. Masca este 100% naturală, iar celelalte două produse 98%. Pentru mine, e suficient. Deocamdată. Masca o folosesc o dată pe săptămână atunci când mă bucur de o baie aromată, un ceai şi o carte bună. Demachiantul şi crema fac parte din produsele care-mi ating pielea zilnic. Îmi plac mult, nu au un miros prea puternic, se împacă bine cu pielea mea şi nici nu mă doare portofelul din pricina lor. 

Pentru mâini folosesc ceva mult mai simplu. Am renunţat definitiv la cremă şi am ales uleiul din sâmburi de struguri. Este foarte sănătos, costă vreo 6 lei, nu are miros şi intră bine în piele. După folosire, mâinile nu sunt uleioase aşa cum aţi crede, ci doar foarte fine. Nu necesită folosire zilnică. Eu una îl folosesc doar când simt nevoia. 

Vă sfătuiesc sincer să daţi atenţie ingredientelor care vin în contact cu pielea voastră. Nu vă faceţi rău dacă aveţi de unde alege. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu