miercuri, 9 ianuarie 2013

new gizmo in town: french press



Înainte de sărbători am discutat cu o prietenă de-a mea (din păcate, plecată din ţară de ceva ani) şi-mi povestea ea cu mare pasiune despre cafetiera ei french press. Mi-a recomandat o marcă şi anume Bodum care este de origine daneză şi a fost creată prin 1944. 

Am căutat minunea pe internet şi am găsit aşa ceva la noi pe site-ul librăriei Cărtureşti, dar parcă nu m-a lăsat sufletul să dau 150-200 de lei pe un french press chiar dacă era de foarte bună calitate. Nu că m-aş fi zgârcit, dar nu ştiam sigur dacă o să-mi placă genul ăsta de cafea, dacă merită sau nu investit în aşa ceva atâta timp cât espresorul meu e încă tânăr şi neliniştit. Până una alta, am găsit pe okazii.ro un french press chiar de la Bodum la un preţ de bun simţ. L-am comandat şi undeva pe drum mi l-a adus Moş Nicolae. 

Mie una îmi place mult cafeaua făcută cu acest gizmo. E ok mai ales că pot să-l şi car după mine când plec cu zilele pe unde mă poartă jobul. Preparată astfel licoarea divină îşi pune mult mai bine în evidenţă aromele, fără a mai fi nevoie de vreun îndulcitor, cel puţin în ce mă priveşte.

Aşadar, dacă sunteţi pasionaţi de cafea, vă recomand să vă cadorisiţi cu o astfel de ustensilă care este şi foarte uşor de folosit şi, pe deasupra, şi uşor de curăţat.  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu