marți, 7 februarie 2012

Mi-am făcut agendă ...

... aşa cum am vrut eu... Sunt foarte mulţumită de ea, are muuuuulte pagini şi copertă din fetru portocaliu. Sunt o mare fană a produselor de papetărie, ador hârtiile şi creioanele, pixurile şi jurnalele, agendele şi cartoanele de orice culoare. Nu-mi plac agendele standard pe care le găseşti prin librării la fiecare început de an. Am avut ani de zile agende de genul ăsta şi nu sunt foarte bine gândite, din punctul meu de vedere. Sunt un om care scrie tot ce-i vine în minte, am tot timpul remindere pe telefon, pe post-ituri, am până şi o tablă neagră în miniatură cu creta aferentă în bucătărie pentru că DA, sunt o mare uitucă. Nu eram aşa, dar problemele mele au căpătat proporţii apocaliptice odată cu vârsta, cu viaţa şi vremea de rău augur. Aşadar, aveam nevoie de o agendă, cu pagini albe, groase - nu-mi plac agendele cu file subţiri de poţi citi pe verso ce ai scris pe faţă -, cu copertă colorată, dintr-un material pe care-l ador şi din care am şi făcut câteva decoraţiuni de Crăciun. Iată de ce şi cum s-a născut acest accesoriu de care sunt foarte mulţimită şi pe care-l ador deja. 
 

3 comentarii:

Erika S. spunea...

Parcă îmi citeşti gândurile! E o senzaţie ciudată... zilele trecute mă gândeam exact la faptul că nici o agendă, album din comerţ nu prea e concepută pentru mine (excepţie cele Moleskine...) şi căutam pe Breslo ceva interesant şi unicat,pentru a realiza albumul de 1 anişor al lui Ingrid. Iar azi citesc postul tău. Super idee!!! Felicitări şi spor la scris în continuare.

diana spunea...

Si mie imi plac cele de la Moleskine! Aveam in plan o achizitie de agenda Moleskine, dar din pacate nu mai era disponibila pe carturesti. Asadar, mi-am luat "trusa cu minuni" in maini si mi-am facut singura agenda. Asa, de ciuda...

extensii par spunea...

a iesit foarte dragut, bravo

Trimiteți un comentariu