marți, 18 decembrie 2012

sushi time



Am avut ocazia să gust această delicată mâncare japoneză care pe cât pare de firavă, pe atât e de consistentă şi de bună. Surprinzător de bună! Acum ceva vreme am cadorisit-o pe sora mea cu un kit de sushi pe care l-am găsit din pură întâmplare într-un supermarket din Timişoara. Nu m-am aşteptat să fie chiar atât de uşor de folosit şi de bun la gust. Dacă aveţi ocazia, eu zic să vă riscaţi la o astfel de achiziţie pentru că merită încercată. Kitul respectiv avea tot ce trebuie în afară de peşte: 2 punguţe de orez special pentru sushi, un pachet de alge, un pliculeţ de oţet de orez, două pliculeţe de sos wasabi, 2 seturi de beţişoare. Noi am cumpărat în plus somon afumat şi castravete. Nu m-am aşteptat să fie o mâncare atât de săţioasă şi de complexă. Sushi nu e un moft sau fiţă, poate constitui un prânz uşor, bine primit de stomac. Enjoy!

2 comentarii:

Unknown spunea...

Nici eu nu sunt mare fana, dar ma tenteaza uneori sa fac un sushi :) Pentru ca e usor, delicat cu stomacul :)
N-am facut niciodata sushi acasa, dar cred ca macar o data voi incerca :)
Si nici nu am stiut ca exista kit`uri speciale pt facut sushi :)

Diana spunea...

Eu am gasit kit pentru sushi in Billa si in Real!

Trimiteți un comentariu