luni, 23 iulie 2012

azi, cercei

Nu stau prea bine cu timpul în ultima vreme, iar dacă lucrurile merg aşa cum îmi doresc voi avea timp tot mai puţin. Asta nu înseamnă că nu voi mai posta. 

Din fericire, cu cât eşti mai ocupat, cu atât ai mai multe subiecte de împărtăşit cu alţii. Cel puţin aşa e la mine. Cum am stat anii ăştia tot mai mult în casă şi tot mai mult adâncită în hârtii care nu-mi dădeau nici satisfacţie şi nici avere, am reuşit cu greu să vin aici cu ceva interesant. Sper totuşi că maisondecannelle nu e un blog plicticos mai ales pentru că-i dedic mult timp şi pentru că scriu cu mare plăcere, atunci când e cazul. 

Astăzi vreau să vă arăt o altă pereche de cercei pe care îi aveam de multă vreme în minte, dar neavând sculele necesare nu am reuşit să-i fac. Dar acum nu mai am de ce să mă plâng, aşadar iată-i... Ce ziceţi?

2 comentarii:

petreceri copii bucuresti spunea...

sunt dragalasi...

Diana spunea...

Multumesc!

Trimiteți un comentariu