joi, 7 februarie 2013

pinterest şi semne de carte

 
Nu ştiu dacă ştiţi de pinterest sau nu, dar pe mine mă ţine uneori blocată cu orele. Poate exagerez cu timpul, dar îmi plac atât de mult proiectele DIY încât am început să-mi salvez tot felul de minuni pe care vreau să le pun în practică. Vă spuneam ieri că sunt destul de pedantă când vine vorba de semnele de carte aşa că am tot căutat idei pentru aşa ceva şi iată ce am găsit:


1. Îmi place ideea, dar eventual cu agrafe îmbrăcate în cauciuc colorat. Altfel, agrafele simple pot ruginii ceea ce nu-i de dorit. Mie mi s-a întâmplat. Cât despre banda adezivă colorată, hmm, merge şi asta, dar aş folosi mai degrabă o panglică colorată. Chiar am aşa ceva la dispoziţie care ar da foarte bine ca semn de carte.


2. Interesanţi şi ciucurii. N-aş merge pe o singură culoare. Cred că aş combina cel puţin 3-4 tipuri de aţă pentru ca rezultatul să fie cât mai colorat posibil. Am să încerc să fac unul, dar pentru chei, nu pentru cărţi. 
 



3. Despre hârtie numai de bine. De când mă ştiu am iubit hârtia şi tot ce ţine de ea. Nu ştiu cum, când şi dacă am să mă vindec vreodată de acest microb, nici nu cred că vreau, sincer, dar genul acesta de semn de carte îmi place foarte mult. E chiar simplu de executat. Nu e nevoie decât de un pătrat de hârtie. 
Prin urmare, l-am şi făcut imediat ce am avut câteva minute libere la dispoziţie, ce ziceţi?



4. Ultimul semn de carte este tot din hârtie, o adaptare a celui de mai sus, ceva mai colorat şi cu mai multe posibilităţi de decorare.
 



Vouă care vă place?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu