vineri, 1 iunie 2012

Biscuit day


Şi pentru că tot vorbeam despre biscuiţi copţi, iată cu ce s-au delectat papilele mele gustative în weekendul trecut: biscuiţi digestivi cu fulgi de ovăz. Am găsit rețeta aici și mi-a plăcut tare mult. 

Ingredientele sună așa:
- 100g făină integrală de grâu
- 100g tărâțe de ovăz
- 1 linguriță praf de copt
- 80g zahăr brun de trestie (sau 50g, pentru gustul clasic)
- un vârf de sare
- 100g unt moale (tăiat cubulețe, ținut la temperatura camerei 15-30 min)
~ 2 linguri lapte 
 
Eu am avut o punga de fulgi de cereale cumpărați de la un magazin cu produse naturiste așa că asta am folosit în locul celor 100 de gr de tărâțe de ovăz. Ah, și laptele l-am înlocuit cu lapte de soia. În rest am respectat pașii Codruței de aici. Enjoy!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu