marți, 12 februarie 2013

legume cu... aburi




Una dintre mâncărurile mele favorite este cea preparată la dry cooker. Cred că toată lumea a auzit de celebra tigaie, dar eu nu sunt aici să-i fac reclamă. Nici nu deţin o marcă anume de tigaie, ci una absolut banală, dar perfectă pentru nevoile mele actuale. De multe ori mi se întâmplă să rămân fără idei când vine vorba de un prânz rapid sau o cină mai consistentă. Cel mai uşor scap cu câteva legume proaspete sau congelate aruncate aiurea în tigaia asta. În câteva minute rezultă o minune gustoasă şi savuroasă care în ce mă priveşte merge şi fără condimente. Nu sare, nu piper. Uneori însă păcălesc legumele cu puţin unt de casă. 

De data asta am folosit aşa:

3 morcovi
2 cartofi
1/2 conopidă mică
1 ardei roşu
1/2 dovlecel
câteva fire de ceapă verde 

Toate legumele le-am tăiat cam de aceeaşi mărime ca să apuce să se pătrundă toate în acelaşi timp. Le-am lăsat pe foc mediu cam 20-25 minute. Vis!
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu