sâmbătă, 20 aprilie 2013

când ies din tablă ...


  • mănânc ciocolată. Cu cremă. Dulce. Gen Mars sau Snickers sau Raffaello sau Mon Cherry.
  • îmi las munca la final. Caut aiureli pe net. Citesc bloguri. Stau pe Pinterest. Youtube. Breslo.
  • mă uit la un film pe net. În timp ce mă uit la alt film pt tv.
  • amestec smântână grasă cu miere. Sau cu un gem bun. De zmeură. Sau fac frişcă de casă. Cu zahăr. Alb. Pudră. Bineînţeles.
  • nu citesc. Adorm uitându-mă la tv. După care mă zvârcolesc toată noaptea.
  • stau în cadă la înmuiat cu orele. Uit de mine. Boilerul duduie. Şi eu tot dau drumul la apă caldă. 
  • îmi fac un espresso dublu cu multă miere şi multă scorţişoară. Seara. După care nu mai pot să dorm.
  • nu gătesc. Mănânc ceva pe bază de pâine. Prăjită. Şi usturoi. Şi ulei de măsline. Multe felii. Prea multe.
  • lucrez noaptea. Câteodată peste măsură. Chestii pe care le pot face şi a doua zi. Simt că trebuie să le scot din minte. Să le tai de pe listă. Mă afund atât de adânc în noapte încât mi-e teamă să imprim ceva ca să nu fac prea mult zgomot şi să trezesc vecinii. 
  • nu beau suficientă apă. Beau ceai. Cafea. Smoothie. Nu apă. Sfârşeşc cu o durere de cap.  
  • citesc fără ochelari. Uit să mi-i pun. Sau mi-e lene să-i caut.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu