miercuri, 12 iunie 2013

martini. dirty martini



Ce faci când ai un bar, nu prea ai clienţi, plouă cu găleata şi te rogi să nu ningă? Îţi lingi rănile sau mai bine bei ceva bun, iar eu beau cu mare plăcere martini.

În zilele astea mohorâte, chiar triste uneori, în care tot aştept zăpuşeala şi liniştea verii, mă zbat să-mi ţin moralul pe linia de plutire şi prin urmare mă desfăt cu câte un dirty martini. Mi-am amintit de reţeta prezentată de Sophie Dahl într-una din emisiunile ei, însoţită şi de un citat din celebra Dorothy Parker care zicea cam aşa : 

"I like to have a martini,

Two at the very most.
After three I'm under the table,
after four I'm under my host.”


Deci, aveţi nevoie de un shaker, gheaţă, vodkă, martini şi măsline verzi.

Puneţi în shaker gheaţă, două măsuri de vodkă, o măsură de martini, 2-3 linguriţe din lichidul de la măsline şi scuturaţi bine. Strecuraţi licoarea miraculoasă într-un pahar de martini, puneţi măsline (câte doriţi sau câte vă fac bine) şi.... enjoy!!!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu