marți, 12 martie 2013

movie updates


Am rămas în urmă cu filmele, dar pentru că de ziua mea m-am închis oarecum în casă, am petrecut ceva vreme în faţa calculatorului recuperând. Iată ce a ieşit:





ARGO 


Un film foarte bun. Sinceră să fiu, îşi merită din plin toate premiile. Un Ben Affleck fresh şi dedicat, prin urmare un film care m-a făcut să-mi schimb în bine părerea despre el. Merită văzut!





ANNA KARENINA


Mi-a plăcut foarte mult faptul că filmul e pus în scenă, asemeni unei veritabile piese de teatru. Am fost foarte impresionată de decoruri şi detalii. Keira Knightley face un rol de minune, iar Aaron Taylor-Johnson care-l interpretează pe Vronsky a fost o premieră pentru mine. Nu cred că l-am mai văzut în alt film, dar mi-a plăcut teribil în Anna Karenina. Merită văzut dacă vă place teatrul. 




THE IMPOSSIBLE 


Probabil ştiţi cu toţii că filmul face referire la tsunamiul din 2004 care a lovit regiunile de coastă din Oceanul Pacific. Am ales să mă uit la film atât pentru subiect (care, by the way, a fost foarte interesant ecranizat), cât şi pentru actorii: Naomi Watts şi Ewan McGregor. Din punctul meu de vedere, n-a fost timp pierdut, dar nici nu pot spune că-i un film care să-ţi ofere satisfacţie maximă. 


                                   


KILLING THEM SOFTLY


Este genul de film cu Brad Pitt care-mi place. Dacă vă place umorul negru, încercaţi-l. Din punctul meu de vedere, merită ora jumate pierdută la calculator.












LINCOLN



E un film istoric, cu multe fraze subtile, cu un Daniel Day Lewis de zile mari care îşi merită pe bună dreptate Oscarul. În mod cert, e un film ce trebuie văzut. N-am decât cuvinte de laudă. 










DARK SHADOWS

Regizat de Tim Burton, cu Johnny Depp, Michelle Pfeiffer şi Helena Bonham Carter e un film care încearcă să fie funny, reuşeşte pe ici, pe colo, dar nu în totalitate. Pe mine m-a cam plictisit, sinceră să fiu. Dacă plouă afară sau aveţi chef de prea mult popcorn (asta ca să vă preocupaţi cu ceva în timp ce vă uitaţi la el), atunci merită. Enjoy!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu