joi, 28 martie 2013

vă recomand...


.... balsam de buze. Simplu. Fără mirosuri şi arome. 

sursa foto 

Nu mai ştiu cum am ajuns pe site-ul endeasoap, dar ce am citit acolo mi-a plăcut. Căutam un balsam de buze bun. Mai bun decât aveam. Prin urmare, m-am pus pe căutat un balsam de buze fără arome, fără mirosuri, fără prea multe ingrediente, care să-mi hidrateze buzele doar atât cât trebuie. 

Eu una nu prea folosesc rujuri. Din păcate, cele naturale sunt prea scumpe pentru buzunarul meu de moment. Poate aş investi în aşa ceva dacă le-aş folosi zi de zi, însă la mine nu e cazul. N-am fost niciodată deosebit de pasionată de rujuri. Am avut şi mai am vreo 2-3, dar nelipsit la mine în geantă e balsamul de buze. Îl folosesc intens, aşa că am grijă şi la acest capitol să cercetez destul de mult înainte de a cumpăra. Dacă dau prea mult pe un balsam şi nu-şi face treaba natural şi sănătos, mi se pare că-mi bat joc de banii mei. Şi-i muncesc prea greu ca să fac asta. Probabil că vă sună a moft sau şi mai rău, a zgârcenie. N-am să stau să mă explic. Dacă asta credeţi, să să vă fie de bine. Eu ştiu una şi bună: îmi place să înţeleg ce plătesc sau mai bine zis pentru ce plătesc. Îmi place să ştiu ce conţine un produs pe care-l cumpăr, iar dacă tot costă o avere, vreau să fiu sigură că-şi face treaba. Am avut multe balsamuri unele mai scumpe, altele mai puţin scumpe care nu făceau decât să dea dependenţă şi-n plus nu ofereau hidratarea mult lăudată pe ambalaj sau în reclamă. Am folosit o perioadă un balsam de buze de la TIS Farmaceutic. M-a ţinut toată iarna. A fost ok, doar că am ales să schimb. Pur şi simplu. Am vrut ceva puţin mai bun. Mai natural. Şi am găsit. Mi-a plăcut mult şi site-ul endeasoap şi mai ales modalitatea de livrare pentru că-ţi oferă posibilitatea de a plăti produsul în avans, fără a mai achita vreo taxă de livrare. Vis! Am plătit în avans şi am cumpărat un balsam de buze cu un preţ de bun simţ şi mai ales cu ingrediente naturale (ulei de ricin, ceară de albine, ulei de cocos, ulei de nuci de macadamia, ulei de struguri). Mai multe informaţii şi mai multe produse găsiţi la ei pe site. Deocamdată n-am încercat altceva de la ei, dar de ăsta chiar sunt foarte mulţumită. Următoarea comandă va fi mai consistentă, mă gândesc la un deodorant solid şi la un săpun. Enjoy!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu