sâmbătă, 16 martie 2013

nucile de săpun


sursa http://www.nucidesapun.ro/
Acum câteva luni am dat de un site care povestea foarte frumos despre nucile de săpun. Am tot căutat variante de detergenţi naturali atât pentru vase şi haine, cât şi pentru casă. Aproape tot ce am găsit mi se părea ba prea costisitor, ba prea greu de obţinut, până când într-o seară am dat de nucidesăpun.ro. Am citit şi recitit conţinutul acestui site, apoi părerile tuturor celor care au încercat nucile de săpun, după care m-am sfătuit cu soţul meu care este, din păcate, un mare alergic şi pentru care căutăm mereu variante de detergenţi şi produse cosmetice fără arome şi mirosuri obţinute pe căi nenaturale, şi în cele din urmă am comandat un săculeţ de jumătate de kilogram de nuci de săpun. 

Trebuie să înţelegeţi că acesta este un detergent 100% natural, uşor de folosit, economic şi hipoalergenic. În ce mă priveşte bifează tot ce mă interesează:

  • 100% natural - este vorba despre nucile arborelui de săpun - Sapindus mukorossi - care conţin saponină. 
  • uşor de folosit - se pot folosi fără probleme în maşina de spălat. Se pun 4-5 nuci într-un săculeţ de bumbac care se aşează apoi în cuva maşinii de spălat. Aceleaşi nuci se pot utiliza de 3 ori. 
  • economic - săculețul de 1kg reprezintă cantitatea suficientă pentru aproximativ 300-400 de încărcături de mașină la capacitatea medie de 5kg. Probabil vă va ajunge un an de zile. Jumătate de kilogram m-a costat 25 de lei plus taxe de transport 9 lei, adică 34 de lei pentru detergent de rufe pe un an de zile. Vis!
  • hipoalergenic - este produsul perfect pentru cei cu pielea sensibilă, pentru alergici. Dacă doriţi un miros anume, puteţi folosi uleiuri esenţiale după preferinţe. Dacă nu adăugaţi nimic, hainele vor mirosi doar "a curat". 
În caz de nelămuriri, vă stau la dispoziţie. Ca întotdeauna. 

4 comentarii:

MissBodescu spunea...

Nu am incercat niciodata... cred ca am mai intrat si eu pe site-ul lor, din greseala :)
intrebarea e , cum spala?

Diana spunea...

In ce ma priveste, spala bine. Is multumita deocamdata.

MissBodescu spunea...

hmmm cred ca e de incercat. pare f economic daca spala bine. eu am boala spalatului, ca atare consum mult detergent si balsam...

diana spunea...

Sotul meu este alergic, deci m-am cam zbatut sa gasesc solutia asta pentru o spalare fara prea multe arome/mirosuri...
Si eu spal mult. Am folosit mult detergent pentru alergici sau din cel pentru copii. Acum sunt mai linistita pentru ca nucile astea chiar sunt recomandate pentru alergici si sunt 100% naturale. Pentru miros, adaug peste nuci uleiuri naturale (lavanda, menta, tea tree). Dupa uscare, hainele au un miros subtil, nu foarte puternic, numai bun pentru cei cu nasuri sensibile...

Trimiteți un comentariu