joi, 28 februarie 2013

32



De când m-am întors acasă, cuvântul care mi-a marcat viaţa a fost "schimbare". An după an, am ajuns să-mi întâmpin cu alt suflu noua vârstă. 

Când eram mai mică, mi se părea o zi atât de specială încât aveam senzaţia că dacă am să ies afară toată lumea îmi va zâmbi, îmi va ura ceva. 

Mai târziu visam cadouri, îmi făceam planuri, chemam prieteni, trebuia să-mi marchez cumva ziua de naştere. 

De ceva ani, o visez simplă. Cu mine. 

Prin urmare, ziua de 32 mi-o dedic în totalitate: cu timp, cu mici plăceri, cu o cutie generoasă de Mon cherri, cu un vin bun, o carte, un film, o stare generală de linişte, de bine. Intru într-un soi de hibernare de o zi în care nu am loc decât eu. 


2 comentarii:

Erika S. spunea...

La multi ani! Sa fi sanatoasa si fericita!

Diana spunea...

Multumesc mult! Ma bucur ca ai mai trecut pe aici!

Trimiteți un comentariu