miercuri, 6 martie 2013

leapşă de la tomată


Fără prea mare introducere, pe scurt şi foarte la obiect, răspund unei lepşe care zice aşa:

1.    Mulțumește celui/celei care te-a nominalizat: Dragă Andreea, eşti tomata mea preferată, aşa că nu pot decât să-ţi mulţumesc.

2. Scrie 11 lucruri despre tine. 

Scriu. 

  • urăsc să spăl geamuri, prin urmare am o soluţie de curăţat geamuri (începută, neterminată)  de ... 3 ani. Staţi liniştiţi încă nu-i atât de grav şi încă mai văd bine afară. 
  • când nu pot să dorm, fac liste imaginare cu ce trebuie să fac, ce nu trebuie să uit, pe cine trebuie să sun, ce trebuie să rezolv, deci liste cu trebuie.
  • ador ţesăturile şi aţele de orice fel, cam tot ce ţine de croitorit. Toată copilăria mea am stat lângă bunica şi maşina ei de cusut. Nu am urmat nici un curs de croitorie, doar am primit cadou o maşină de cusut şi ... am cusut pur şi simplu. Poate nu foarte drept la început, cu greşeli pe ici pe colo, dar multe din obiceiurile de cusut ale bunicii mele mă iau prin surprindere pentru că le regăsesc în obiceiurile mele. 
  • îmi plac borcanele de dulceaţă Bon Maman. Din păcate, nu am o explicaţie logică pentru asta.
  • vând, dau, arunc tot ce nu-mi trebuie. După atâţia ani de cărat bagaje şi mutat de colo colo, mi-am dat seama că lucrurile pe care nu le foloseşti cu lunile, nu le vei folosi nici de acum încolo. Decât să stea aiurea, le mân la alţii...
  • am picat admiterea la facultatea de litere din Cluj, dar am intrat la Alba. 
  • lucrez de la 19 ani. Primul meu job a fost de bibliotecară. 
  • am trimis poezii scrise de la mine la ziare/reviste de literatură. Unii au vrut să mă publice. Nu mai ştiu de ce am renunţat.
  • recitesc de cel puţin 3 ori fiecare postare pentru blog, fiecare mail trimis, fiecare act pe care-l dau din mână.
  • când lucrez, vorbesc. Îmi spun întruna ce urmează să fac. Ceva de genul "ok, acum completez hârtia asta, să nu uit să iau dosarul de pe masă cu datele lui X, pun cana aici, să caut fişierul, etc..."
  • n-am zburat veci cu avionul.
3. Inventează 11 întrebări și răspunde la ele.

  • Ce culoare au ochii tăi? Verzi.
  • Ai apărut vreodată într-un ziar? Da. Prietena mea lucrează la un ziar. Nu ştiu niciodată de ce mă întreabă ce mă întreabă. Am avut surpriza să mă sune mama şi să-mi zică: "ce poza faină ai în ziar!" Era să mor din pricina şocului, dar mi-a trecut. Amu sunt cu ochii în patru. 
  • Care a fost ultimul film pe care l-ai văzut? Killing them softly cu Brad Pitt. 
  • Cât de mult poţi să stai fără să vorbeşti? Când sunt tristă, cu zilele. Abia scot vreun cuvânt. Mă închid şi tac. Mi s-a întâmplat des în anii aştia grei. Familia mă cunoaşte şi mă lasă să mă bucur de muţenie. E un fel de self healing, cred. 
  • Cât de mult poţi să stai fără televizor? Actually, forever. Dacă soţul meu e plecat de acasă, televizorul poate fi scos din priză. 
  • Ce telefon mobil ai? Vrei să-l schimbi? Blackberry 9220. Îl schimb când îmi moare între degete. 
  • Vanilie sau ciocolată? Ciocolata.
  • Care este jocul tău preferat la o seară între prieteni? Rummy.
  • Ai un avocat? Am o prietenă avocat la care pot apela oricând, se pune?
  • Păr lung sau scurt. Le-am avut pe amândouă. Mediu spre scurt. 
  • Ce animale ai avut pe acasă? Peşti. Căţel. Pisică. Papagal. Hamster. De toate, aş zice. 
4.    Dă leapşă la 9 persoane: Aoleu, aici e aici: păi să vedem, să fie pentru Cristiana, Mariana, Irninis, Ela, Diana, IoanaCodruţa, Mihaela, Ina.      




5 comentarii:

MissBodescu spunea...

Nu am apucat sa iti multumesc, am luat leapsa, am dat-o mai departe, si ... am plecat intr-o delegatie :)
Multumesc mult :)

Ela Iliesi spunea...

Multumesc pentru leapsa, am mai vazut-o pe bloguri si chiar imi doream sa ajunga si la mine :) Imi fac zilele acestea timp de ea

Diana spunea...

@MissBodescu: Da, am vazut. De fapt, am citit. Imi pare bine ca ti-a facut placere!
@Ela Iliesi: Chiar acum am terminat de citit postarea cu leapsa. Imi place mult pictura ta!

Mihaela D.I. spunea...

Multumesc pentru leapsa. Azi mi-am adus aminte de ea si promit sa-mi fac timp de scris.

Diana spunea...

Ok. Abia astept sa te citesc.

Trimiteți un comentariu