marți, 26 martie 2013

spanac. piure de spanac.



Deşi afară ninge şi-i un ger de crapă pietrele, pieţele mustesc de atâtea verdeţuri. Vă povesteam aici despre minunile din care mă înfrupt în ultima vreme şi continui pe această temă cu variaţiuni despre spanac. 

Spanacul este minunat, iar despre beneficiile lui puteţi citi pe internet sute de pagini. Trebuie să recunosc că l-am urât mult în copilărie. Nu puteam să-l înghit preparat cu lapte şi usturoi, ascuns bine sub un ou ochi mare şi bine copt. 

Acum însă ne-am împrietenit. De când l-am gustat crud, m-am îndrăgostit. Îl mânânc mai ales în smoothie-uri sau în salate. Rar mă lasă sufletul să-l gătesc. Totuşi când am poftă de un piure de spanac încerc să-l prepar la foc mic pentru maxim 3 minute. Până ce se înmoaie puţin. Îl călesc în puţin unt şi adaug câteva mâini bune de leurdă sau urzică sau pătrunjel sau ştevie sau usturoi proaspăt. După ce s-a înmuiat puţin torn toată compoziţia în blender, BLITZ şi rezultatul e o minune de un verde aprins cu un gust absolut divin... Enjoy!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu