luni, 4 martie 2013

attraversare



Noua vârstă mă îndeamnă la multe schimbări. Unele mai îndrăzneţe şi mai radicale decât altele. Am învăţat în ultimii ani că trebuie să fii întru totul pregătit pentru a putea îmbrăţişa transformarea în adevăratul sens al cuvântului, trebuie să te deschizi şi să te oferi pe de-a întregul. Această reeducare morală, spirituală sau de care fel vreţi voi, nu mi-a adus decât beneficii. Le simt timide, înflorind la fiecare pas. Din păcate, nu mă pot bucura pe deplin de ele. Nu încă. Vindecarea merge încet. Dar nici nu fac eforturi să o grăbesc. Vine de la sine. Din fericire însă celebrez libertatea de a alege pentru mine. Mă lupt să uit, să iert, să înţeleg, să respect, să privesc înainte, să nu judec, să am răbdare, să sper, să accept...

Acum multe luni, pe când citeam Eat, pray, love de E. Gilbert, volum pe care cu greu am acceptat să-l citesc pentru că era parcă prea la modă, mă întrebam dacă nu cumva Dumnezeu mi-a aşternut în faţă o cale anevoiasă numai bună de traversat. God dwells within you as you. Cunoscătorii ştiu despre ce vorbesc, nu-i aşa?

Până una alta ce ziceţi de freza mea nouă înfăptuită la ceas târziu în noapte cu foarfeca mea roz de croitorie şi mâinile dibace ale soacrei mele? Cei ce mă cunosc îndeaproape zic că-i de bine. Şi eu simt la fel.

2 comentarii:

MissBodescu spunea...

La multi ani si multa putere sa le duci pe toate!

Diana spunea...

Multumesc mult pentru urare si pentru cuvintele de suflet!

Trimiteți un comentariu