marți, 2 iulie 2013

supă de roşii



Da, aţi citit corect! După atâta absenţă, mă întorc la voi cu o supă de roşii numai bună pentru zilele de vară şi pentru oamenii ocupaţi. Stau tot mai puţin acasă, dorm pe apucate şi sunt mereu pe fugă aşa că sunt în mare căutare de reţete rapide şi gustoase. Mi-am adus aminte că am văzut mai demult în emisiunea celebrei Sophie Dahl - ştiu, tot vorbesc despre ea, şi da, probabil, am dezvoltat o mică obsesie total inocentă şi de scurtă durată pentru ea sau mai bine zis, pentru reţetele ei - o minunată supă de roşii. Am încercat multe variante de-a lungul timpului, dar asta pot să zic că mă satisface pe deplin. 

Pentru 2 porţii, avem nevoie de :

1 kg de roşii 
1 ceapă mare roşie, dacă se poate - eu am avut albă
2 căţei de usturoi întregi necurăţaţi
sare
piper
cimbru
ulei măsline
zahăr 

Ungeţi o tavă cu ulei de măsline. Tăiaţi roşiile şi ceapa în patru şi puneţi-le în tavă. Nu trebuie să curăţaţi nimic, nu trebuie să arate nici frumos, nici perfect. Tăiaţi usturoiul în două şi-l adăugaţi celorlalte ingredinte. Presăraţi zahăr,  sare, piper şi cimbru (sau busuioc - ce vă face plăcere!). Stropiţi din plin cu ulei de măsline şi puneţi la cuptor cam jumătate de oră. După ce scoateţi tava din cuptor, stoarceţi usturoiul din coajă şi turnaţi toate ingredientele în blender. Mixaţi bine roşiile coapte cu ceapa şi usturoiul până obţineţi o supă cremoasă şi absolut delicioasă. 

Aveţi mai jos şi emisiunea în care Sophie Dahl înfăptuieşte această minunată supă. Enjoy!


2 comentarii:

MissBodescu spunea...

Simplu ca pofta buna :) Imi era dor de postarile tale :)

Diana spunea...

Exact! Simplu si foarte bun!
Si mie imi era dor sa scriu. Din pacate, stau tot mai prost cu timpul. Sper sa reusesc sa-mi pun ordine in program.

Trimiteți un comentariu