miercuri, 30 mai 2012

music day cu Eurovision


Sâmbătă seara m-am uitat la Eurovision. Este un spectacol ca o sărbătoare, cel puţin în ce mă priveşte. Când eram copil, era seara în care puteam să stau până mai târziu la televizor. La mine acasă era atmosferă oarecum festivă: avem mereu ceva de ronţăit, toată lumea se uita şi se comenta fiecare evoluţie vocală, ne simţeam bine şi stăteam treji cât ne ţineau pe fiecare puterile. Fiind cea mai mică din familie, cedam prima în braţele somnului, dar adormeam cu mare linişte în suflet. 

Anul acesta am stat până la final. Pentru mine e un moment liniştit fiind un spectacol diferit în fiecare an, de la ţara care îl găzduieşte până la sala în care se ţine (construită în cinstea evenimentului), cu muzică bună şi comentarii pe măsură. Îmi plac tare mult Leonard Miron şi Gianina Corondan, m-am ataşat de vocile lor an de an. 

Mi-a plăcut mult reprezentata ţării câştigătoare, şi anume, Suedia. Sincer, chiar am mizat pe ea de la bun început. Am fost plăcut surprinsă şi de Serbia, de Danemarca, de Macedonia şi de Ungaria. Nici Italia n-a fost nereuşită, dar dădea prea mult în Amy Winehouse, iar reprezentata Albaniei în Bjork. 

Despre România, nu prea am cuvinte. Nu mi-a plăcut melodia din start. Mi s-a părut de un penibil ieşit din comun. Din punctul meu de vedere, nu era o melodie pentru genul acesta de competiţie. Nu pot să zic că nu s-au descurcat onorabil pe scenă, dar eu una nu i-aş fi votat. Ca urmare, n-am primit nici măcar puncte de la ţările care ne punctau de obicei, an de an. Bun şi aşa rău!

Iată și melodiile care mi-au plăcut, printre care și câștigătoarea. Enjoy!

SUEDIA 

LOREEN - EUPHORIA 




DANEMARCA

SOLUNA SAMAY - SHOULD'VE KNOWN BETTER 





UNGARIA 

COMPACT DISCO - SOUND OF OUR HEARTS




MACEDONIA

KALIOPI - CRNO I BELO




SERBIA 

ZELJKO KOKSIMOVIC - NIJE LJUBAV STVAR




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu